سلام مامانا میگم غربالگری اول دقیق کی باید انجام داد؟؟

۷ پاسخ

میگن ۱۲ هفته ۳ روز خوبه ولی من میخام توی ۱۳ هفته برم

میشه غربالگری اول رو ۱۵هفته برم ؟؟

من 12هفته و3روز رفتم خوب بود

من ۱۲هفته و ۴روزم بود

انتی بهترین زمانش ۱۲ هفته هست
بعدشم با برگه سونو میری ازمایش

من ۱۱هفتهو۶روز رفتم

ان تی میشه فکر کنم ۱۲ هفته اینا

سوال های مرتبط

مامان اژدها کوچولو مامان اژدها کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان گندم مامان گندم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق
کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری