سلام
غربالگری اول رو کی باید انجام داد؟؟

۲ پاسخ

۱۲هفته و دوروز بودی برو

اول سونو انتی بعد ازمایش البته بستگی ب دکترت داره بین ۱۲و ۱۳هفته

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم هفته سی‌وششم بارداری
مامان اژدها کوچولو مامان اژدها کوچولو هفته سی‌وششم بارداری