دوستان ازمایش غربالگری اول رو تا کی میتونم انجام بدم؟

۳ پاسخ

بین سونو و آزمایش خون هم نباید بیشتر از ۲۴ساعت اختلاف باشه

عزیزم الان علائم چیا داری

من تهوع ندارم

فقط گاهی گرفتگی شکم و کمی سوزن سوزن شدن سینه ها

هفته ۱۲برو

۱۳نرو

ممکنه بهت بگه تاریخ سونو سه چهار روز جلوئه

دیر اومدی و ...

سوال های مرتبط