مامانا هزینه سونو رشدجنین و چسبندگی رحم رو چقدر دادین

۷ پاسخ

آزاد ۱۵۰۰

من دوتاش و باهم یک تومن شد

مال من داپلر بود رشد و چسبندگی و خونرسانی بود شد ۱تومن

برام نوشته دکتر رشد نحوه قرار گیری جنین چسبندگی جفت ب رحم و داپلر ک زنگ زدم سونو پرسیدم گفت نزریک ۲تومن میشه

رشد آزاد 680ولی با بیمه پایه 490

من ازاد ۷۸۰دادم

رشد جنین 650شد ولی چسبندگی انجام ندادم

سوال های مرتبط

مامان D.O.N.Y.A 💓👧🏻 مامان D.O.N.Y.A 💓👧🏻 ۳ ماهگی