کسی دیابت بارداری داره چیکار کردین

۷ پاسخ

دوست من هر روز انسولین میزد

من دارم انسولین میزنم

من هم بارداری قبلیم هم این دیابت داشتم انسولین میزنم
بستگی داره، یه سری با قرص کنترل میشن یه سری باید انسولین بزنن
اگر داری باید بری دکتر غدد
آزمایش دادی؟ چند بودی مگ؟

منم گفت باید انسولین بزنی گفتم بخدا خیلی میترسم دکترم گفت برو دوهفته کلا قند مصنوعی حذف کن پیاده روی کن ببینم از خوردنه یا از هورمون بارداری اگ از خوردن باشه انسولین نمیخاد بزنی رعایت کن اگ از بارداری باشه باید انسولین بزنی برام دعا کنین آخر برج میرم باز برا آزمایش

بعضیا انسولین بالا باشن خیلی
بعضیا قرص
منم لب مرزم

من رفتم بهداشت گفت قندت بالائه، میخواستم فرداش برم دکتر که پسرم مریض شد، حالا فردا باید برم ببینم دکتر چی میگه، ولی تو بهداشت کارشناس تغذیه یه برنامه غذایی داد گفت دو هفته رعایت کن فعلا سعی می کنم رعایت کنم ببینم فردا دکترم چی میگه

انسولین میزنن معمولا

سوال های مرتبط

مامان جان مامان جان هفته بیستم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۱ ماهگی
مامان علی مامان علی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ویکم بارداری