قرص میخورم رعایت میکنم
والا رژیم هم گرفتم بالا رفت انسولین میزنم
سلام منم قرص ميخورم
من تو بارداریم قند ناشتام ۱۱۰ بود دکتر انسولین داد تا ماه آخر
دوستم تو بارداری دیابت گرف، انسولین میزد
شیرینی جات کمتر بخور
میوه هم در حد معمول بخور نه زیاد چون اون قند طبیعی هم تاثیر داره رو دیابت
سعی کن سبزیجات زیاد بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.