من دیابت ندارم اما قندم لب مرزه
دکتر گفت
با غذا حتما سالاد یا سبزی خوردن و بخورم میوه رو بین صبحانه و ناهار بخورم
و بین ناهار و شام
انگور و خربزه رو زیاد نخورم در حد رفع هوس
بقیه میوه ها اوکیه
لبنیات کم چرب باشه
سعی کن بشقابت ۲۵ درصدش کربوهیدرات باشه ۲۵ درصد پروتئین ۵۰ درصد سبزیجات و صیفی جات نوشیدنی غیر طبیعی بستنی شکلات اینام نخورم و خرما اوکیه تا ۳ تا
ببین اینو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.