۲ پاسخ

من دیابت ندارم اما قندم لب مرزه
دکتر گفت
با غذا حتما سالاد یا سبزی خوردن و بخورم میوه رو بین صبحانه و ناهار بخورم
و بین ناهار و شام

انگور و خربزه رو زیاد نخورم در حد رفع هوس
بقیه میوه ها اوکیه
لبنیات کم چرب باشه
سعی کن بشقابت ۲۵ درصدش کربوهیدرات باشه ۲۵ درصد پروتئین ۵۰ درصد سبزیجات و صیفی جات نوشیدنی غیر طبیعی بستنی شکلات اینام نخورم و خرما اوکیه تا ۳ تا

ببین اینو

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا✨️ مامان هدیه های خدا✨️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملی و تو دلی🤰🏻🫀✨ مامان دخملی و تو دلی🤰🏻🫀✨ ۱ ماهگی