خانمهایی که قند تون لب مرزه چیکار کردین قندتون اومد پایین

۸ پاسخ

تا میتونی کدو مصرف کن مخصوصا خام رنده کن تو ماست بخور
نون و قند مصنوعی حذف کن
روزانه ۳تا ۴واحد میوه بخور

خانم ها منم لب مرز قندم باورکنید قند مصنوعی اصلا استفاده نمیکنم تنها چیزی میخورم برنج و نون ولی پایین نمیاد چکارکنم😭😭😭

یکی بود میگفت رب انار میاره پایین

منم الان مامای دکترم گفت لب مرزه🥲برم ببینم دکترم چی میگه

هنوز هیچی
ولی سر دخترم دکتر بهم گفت متفورمین بخورم

میگن گوجه با سماق بخوری روزی یکی قند میاره پایین

واسه من ناشتا۱۰۰بود یک هفته حتی بیسکوئیتم ساده ام نخوردم دوباره آزمایش دادم ۷۴شد گفت خوبه

قند مصنوعیتو حذف کن
برنج و نون کم بخور

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار هفته پانزدهم بارداری
مامان آرنوش مامان آرنوش هفته بیست‌ونهم بارداری