خانوما عسل خیلیی قند داره؟؟؟چون قندم لب مرزه

۴ پاسخ

عسل تو بارداری خوب نیست اصلا

کلا عسل بده نباید بخوری
گرمیه

نه قند طبیعیه ولی نباید زیاد بخوری چون قند طبیعیه

بستگی ب عسل داره اگ طبیعی باشه قند و یهو بالا نمیبره
من میخورم ولی عسلشو چک کردیم با دستگاه قند دو ساعت بعدش قندم اوکیه

سوال های مرتبط

مامان شکوفه گیلاس مامان شکوفه گیلاس هفته هشتم بارداری
مامان ماهلین و دلین ❤️ مامان ماهلین و دلین ❤️ هفته بیستم بارداری