۴ پاسخ

من یه کم قندم بالا بی با رنگ قرمز نوشته بودن مشخص میشد که بالا هس این چقد چاپش بد افتاده

کدوم آزمایشگاهه که چاپش اینقدر. بده🧐

قند نداری

خوبه مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان کیانا🫀😍 مامان مامان کیانا🫀😍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادمان مامان رادمان روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان وحیده مامان وحیده هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیهان👶🏻🌙 مامان آیهان👶🏻🌙 ۴ ماهگی