چندبار در طول حاملگی رفتین دکتر زنان ؟!

۳ پاسخ

من دوبار یبار چکاب یه بارم ازمایشامو بردم نگاه کرد
الانم ۲۴وقت دارم

سلام یع بار ۵ هفته رفتم گفت زود اومدی بوهموز هم سنوگرافی نرفتم اصلا

من تا الان سه بار

سوال های مرتبط

مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وششم بارداری
مامان کرار🐣🐳 مامان کرار🐣🐳 هفته سیزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری