۵ پاسخ

منم اینجوریم

رحم و لگن داره جا باز می‌کنه بخاطر اونه

من هفته هفت بارداریم هجدهم میرم سنو برا تشکیل قلب

منم اینجور میشم خفیف میگیره ول مبکنه

حتما چون نینی داره بزرگ میشه اینجوریه

سوال های مرتبط

مامان دخملی🐥🤍 مامان دخملی🐥🤍 ۸ ماهگی