مامانا ببخشید خیلی احساس نفخ دارم چکار کنم؟

۳ پاسخ

چای نبات بخور

غذای نفخ دار نخور منم همینطورم ولی روزی ک چیز نفخ دار نمی‌خورم بهترم

تحمل😂😂😭منم مردم

سوال های مرتبط

مامان سایدا مامان سایدا ۸ ماهگی
مامان َپناه🥰 مامان َپناه🥰 ۵ ماهگی