سلام برای تیام عدس مجازه بپزم براش؟یا دال عدس؟

۴ پاسخ

عدس مشکلی نداره بدی تو غذاش یکم بریز پوره کن بخوره من به صدف میدادم

من از اول دال عدس بهش دادم

از چند ماهکی کمکی و شروع کردی اگه از ۴ ماهگی شروع کردی مجازه

والا من همون عدس دادم

سوال های مرتبط

مامان آراز جون


 💙 مامان آراز جون 💙 ۱۰ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی