عدس میتونم بدم رب مجازه ؟عدس خالی بپزم بدم؟

تصویر
۲ پاسخ

گوشت قرمز با برنج میتونی خوب بپزی بدون ادویه بعد له کنی بدی بهش

رب و ادویه نه عزیزم
عدسم دکتر این ماه به من گفت مجازه

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی
مامان ....👶👶👶👶👶 مامان ....👶👶👶👶👶 ۱۰ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۹ ماهگی
مامان ژیرو مامان ژیرو ۸ ماهگی
مامان دوقلو مامان دوقلو ۱۰ ماهگی