خانوما عدس میتونم به دخترم بدم؟؟

۵ پاسخ

فعلا دال عدس بده

حواست به پوست عدس باشه
من دخترم پوستش گیر کرده بود تو گلوش تا مرز خفه گی رفت

من تازه دارم میدم
بنظرم واسه ۵ ماه زوده
بازم هرطور صلاح میدونین

اره من میدم

دال عدس بده سبک تره من هنوز عدس قهوه ای ندادم بهش

سوال های مرتبط

مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی
مامان دلارام 🩷🍭 مامان دلارام 🩷🍭 ۱۳ ماهگی
مامان ژیرو مامان ژیرو ۸ ماهگی
مامان اورهان👶🏻💙 مامان اورهان👶🏻💙 ۱۲ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۳ ماهگی