خانوما میتونم برا ناهار پسرم پوره عدس بدم؟

۲ پاسخ

عدس اهن داره خوبه ولی خالی نباشه یبوست و نفخ میاره.یکم خیس کن بمونه موقع پخت هم اب اولیه رو بریز دور نفخش بره.

مقویه ولی امکان داره یبوست یا نفغ بیاره

سوال های مرتبط

مامان شیما مامان شیما ۱۳ ماهگی
مامان ژیرو مامان ژیرو ۸ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۹ ماهگی