سلام کسی شربت پپسومید میده بچش تو رو خدا بیاین

۱۱ پاسخ

بله میدم

من دو دهم سی سی میدادم .ریفلاکسش کنترل میشد

منم دو ماه دادم به دخترم .عالی بود

من میدادم صبح 1سی سی شب 1سی سی

چندسیسی ازین میدادین

دکتر بردم این و داد بااسپری سالیوتامول

بچم‌دیشب بالااورد از صبح سرفه داره خیلی

جون چیشده؟!

شربت چیه

سلام منم میدم

سلام اره من میدم

سوال های مرتبط

مامان زندگی مامان زندگی ۱۲ ماهگی
مامان سوگند سوین سلین مامان سوگند سوین سلین ۱۱ ماهگی
مامان نمی دونم مامان نمی دونم ۱۵ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۳ ماهگی