۸ پاسخ

من میدادم دکتر گفت روز بک سی سی بده

تا ۶ بار مجازه...
من روزی ۳ بار میدادم
گاهی ۲ سیسس گاهی ۱ونیم سیسی

من هنکزم کولیکز میدم

مگه هنوز بچتون دلدرد داره عادتش نده موقع هایی که خیلی اذیته بده تا یادش بره دکتر دخترم میگفت هر چی به دارو بچه عادت کنه ترکش سخته باید هی کمش کنی یادش بره خودش خوب شع

والا من از قبل یک ماهگی میدم بهش

منم از دیشب شروع کردم ..پدیا کولیک تاثیری نداشت

اره من دادم خیلی خوبه بود تاثیر گذاشت. هر دوازده ساعت15تاقطره میدادم. دکترش گفت دوسی سی دیدم زیاده کردم 15تا قطره

من میدم ۲ سیسی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی