۲ پاسخ

عریزم بالاست بالای۱۳.۵ رو زیر دستگاه باید بذارید

بیلی روبین ک اون بالا نوشته فک کنم نوشته ۱۴ یعنی زردی داره باید بزاری زیر دستگاه ولی نگران نباش خیلی نیست

سوال های مرتبط

مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی