۲ پاسخ

زردیش ۱۴ هست بالاست باید دستگاه بذاری
من پسرم زردیش ۱۴ بود دو روز بستری شد دستگاه رفت اومد پایین

14 زردیش چرا زیاده پس تو ۱۸ روزگی

سوال های مرتبط

مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان فندق 🥹❤️ مامان فندق 🥹❤️ ۱۵ ماهگی