اب دهن نوزاد دوماهه ب خاطر چیهخ

۶ پاسخ

فک کنم چندتا دلیل داشته باشه یکی ممکنه بخاطر رفلاکس معده باشه . دومیشم بخاطر سفت شدن لثه هاشه .

عزیزم احتمال خیلی زیاد دلدرد داره

من که بیچاره شدم آب دهن ک بماند انقد جیغ می‌کشه کلافه شدم دوس دارم گریه کنم

به خاطر هیچی من از دکتر پرسیدم

سین از دهنش کشید بیرون مازولش افتاد پاین

وای منم همین مشکل رو پیدا کردم چند روز با دخترم نمیدونم بخاطر چیه اصلا هم میگه منو زمین نزارید همش بغلم کنید سرش هم هی می‌مالد به صورتمون وقتی بغل مون باشه نمیدونم چراا

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان امیرو نارین ❤️ مامان امیرو نارین ❤️ ۱۵ ماهگی