۶ پاسخ

اب دهنش زیاد شده بعدشم طبیعیه

الان ترشح زرد رنگ داره

چیکارا کردین برا رفلاکس بهتر شدن یا حساسیت

یکی از علائم رفلاکس، ریزش اب دهان هس انشاالله ک از رفلاکس نیس

طبیعیه

شیرزیاد میدی بعدشم زود میزاری زمین میخابونی

سوال های مرتبط

مامان ماهور ♥💗 مامان ماهور ♥💗 ۱۰ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی