۵ پاسخ

هر دوساعت یبار باید شیر بدی

اگه ندیدی بهتره...
من پسرم زیاد از حدش شیر می‌خورد اضافه شو بالامیاورد سرهمین دکتر بهمون گفت پستونک بدین الان بهمن میشه دوسالش من هنوز درگیر ترک پستونکم و اشتها اصلا نداره

من از ۷ ۸ روزگی دادم اتفاقا خیلی خوبه ولع زیاد ب شیرش رو کم میکنه
کمتر دل‌درد میشه

دیروز ۴۰ روزش شده تازه دادیم

من تازه ۵ روزه دادم اونم نمیگیره ازالان بدی ممکنه شیرتو کم بخوره

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی
مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد