۸ پاسخ

ای جان

وای منم همینطوری بود 😂 میگفتم شبیه ادم فضایی هست

وای خدااااااا از این زاویه ندیده بودم چقد باحاله اینجوریییی خدا برات حفظش گنه 😘😘😘😘😘

😂😂😂 چه خووووبه

خدا برات حفظش کنه وروجک

ای جانم 🤣

ننه جااان چه بانمک

اوخ خداااا 😍😍

سوال های مرتبط

مامان شوکا🐣❤️ مامان شوکا🐣❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آروین♥️🥹 مامان آروین♥️🥹 هفته بیست‌ویکم بارداری