واکسن ۱۸ماهگی هم زدیم 😭😭😭🥹🥹 چقدر گریه کرد

۹ پاسخ

وای پسر منم فردا میزنه یک هفته تاخیر افتاد خیلی استرسش دارم

چند تازدخیلی اذیت کردپسرم من ۲۴باید بزنم

ایشالا راحت بگذره مام‌فردا میزنیم‌دارم‌از استرسش جوون میدم

وارد ۶ماه میشن زدید یا شیش تموم بشه؟

خدا حفظش کنه من که خیلی میترسم از واکسن هجده ماهگی 🥺🥺

من برا دخترم زدم ۲روز نمیتونس راه بره

بزار راه بره قطره شم دقیق بده تب نکنه امشب هم خیلی مراقب باش هر ۲ ساعت بیدار شو چک کن

الان چطوره؟؟

مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی
مامان رضاکوچولوم🤍 مامان رضاکوچولوم🤍 ۱ سالگی