انشالله که سبک باشه و اذیت نشه کوچولو
برا ماهم نزدیکه🙃
سازگار باشه عزیزم
ما هم یکشنبه زدیم
انشا الله سبک باشه و اذیت نشه کوچولو ..
برای پسرم دیروز زدم خیلی اذیت شد
برای منم ماه دیگه است با این حجم اذیت های هامون امیدوارم سبک باشه
سازگار باشه..چند روز بعد بیا تجربتو بگو
دخترم منم امروز زد😢😢😢
تا میتونید پیاده روی بزارید کنه..
من دیروز زدم
به سلامتی باشه ان شاالله خیلی تب نکنه پاش یخورده ممکنه درد بگیره نگران نباش
سازگار باشه گلم
انشالله که اذیت نشه
برای دختر من که خیلی سخت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.