۵هفته و ۳ روز برم سونو چیزی معلوم میشه؟؟؟

۸ پاسخ

نه انقدر عجولی بذار ۷هفته بشی و بری

نه صبر کن

نه نرو
اینقدر خودتو نبر زیر دستگاه سنو و دست دکترا ،دست دستت میکنن خطرناکه مگر مجبور باشی وگرنه سنوی واژینال که اصلا انجام نده
بخاطر سلامتی نی نیت که شده تحمل کن و ۸ هفته برو که قلبش بزنه ان شاءالله

هشت هفته برو
من ۵ هفته و ۶ روز به خاطر درد زیادی که داشتم رفتم ولی فقط ساک حاملگی دیده شد دکتر گفت دو هفته دیگه بیا برای قلبش

الان زوده کامل نیس

بنظرم برو ب منم میگفتن نرو ولی تانرفتم نفهمیدم دوقولوعه

7هفته و چند روز برو

سوره یس خیلی خوبه منم دارم میخونم هرروز

سوال های مرتبط

مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵کارن🩵 مامان 🩵کارن🩵 ۲ ماهگی