مامانا درد واژن تو هفته من طبیعیه

۳ پاسخ

بله طبیعیه خیلی ام زیاد میشه بعضی وقتا

اره دقیقا.منم همینم.چندین شبه خواب ندارم.نشسته میخوابم.به مبل تکیه میدم.زیر دل و کمر و بین پاهام بالشت میذارم ولی مرگمه فایده نداره.انگار استخون واژنم تیکه شده

خیلی طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان فندق  ❤🧿 مامان فندق ❤🧿 ۹ ماهگی
مامان آرمان🫐 مامان آرمان🫐 ۱۰ ماهگی
مامان ساره مامان ساره روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی