۶ پاسخ

اره بده من پسرم خیلی دوس داره

اینا قند دارن. شیرینن کمی رنده کن بریز.

چرا این ایموجی رو گذاشتی؟ 😓😓😓

در حد مکعب کوچیک
شیرین مزس

تو سوپش رنده کن یکم خوبه

فک کنم دلدرد بشه سنگینه

سوال های مرتبط

مامان سلین و تودلی مامان سلین و تودلی هفته هشتم بارداری
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان برسین💅🏻🎀 مامان برسین💅🏻🎀 ۱ سالگی