۷ پاسخ

گلم تا جاییکه من می‌دونم تو محدوده است ولی باید رعایت کنی
چون تقریبا به مرز نزدیکه
رعایت کن خدایی نکرده قندت بالا نره دیابت بگیری

قندت نرماله ولی کمبود آهن داری

اونایی که آبی کنارش زدن یکمی خوب نیستن باید به دکتر نشون بدی فکر کنم کم خونی داری

قندت خوبه
بقیشو نمیدونم

ببین از رنج عدد های نرمالی که تعیین کرده
تو محدوده نرمال هستن عدداش
اما قند ناشتا یکم مورد بحثه باید دکترت نظر بده

فکر کنم نرماله عزیزم

اینم یکی دیگ

تصویر

سوال های مرتبط

مامان بلوبری کوچولو💙 مامان بلوبری کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان گیلاس خانم 🍒 مامان گیلاس خانم 🍒 ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری