سلام سه روزه دخترم پی پی نکرده چیکارکنم..

۳ پاسخ

اگ زیاد اذیت هست یه شیاف گلسیرین بزن براش درجا پی پی میکنه خطر نداره مخصوص نوزاد هستش

اگ شیر خودتو میدی خاکشیر فراوون با اب قاطی کن بخور

شکمش رو با روغن بادوم شیرین چرب کن خودتم چیزایی مثل انجیر بخور

سوال های مرتبط

مامان 🩵جوجه🩵 مامان 🩵جوجه🩵 ۷ ماهگی
مامان ایناز🧚‍♀️🎀 مامان ایناز🧚‍♀️🎀 ۷ ماهگی
مامان دلارز🐥🥹 مامان دلارز🐥🥹 ۱۰ ماهگی