سلام‌خانما کسی شیرخشک بیومیل میده چجوریه وزن دهیش؟

۱ پاسخ

من میدادم وزن دهیش خوب بود ولی ب دخترم نمیساخت یبوست و نفخ گرفت عوض کردم هنوزم شیرخشکی ک بهش بسازه پیدانکردم

سوال های مرتبط

مامان دلوانم💕 مامان دلوانم💕 ۹ ماهگی
مامان چشم انتظار بچه مامان چشم انتظار بچه ۹ ماهگی
مامان 💓یسنا  تودلی💙 مامان 💓یسنا تودلی💙 ۱۰ ماهگی
مامان السا و تو دلی😍 مامان السا و تو دلی😍 هفته بیست‌وششم بارداری