مامانا شیرخشک نان چجوریه وزن دهیش؟؟

۶ پاسخ

خیلی خوبه

خداروشکر من راضیم اگر بسازه ب بچه

خیلی خوبه با اینکه دختر من حساسیت داشت ۹۰۰گرم در ماه وزن داد

عالی عالی

خیلی خوبه
به بچه من که تازه چهل روز زود به دنیا اومده قشنگ میسازه

برا پسز من زیاد فرقی ندشت

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان باران🧸🧚‍♀️ مامان باران🧸🧚‍♀️ ۷ ماهگی
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۱۶ ماهگی
مامان پاستیل 🍭🌈 مامان پاستیل 🍭🌈 ۱۶ ماهگی
مامان هامین👼💙 مامان هامین👼💙 ۷ ماهگی