۴ پاسخ

منم امروز برا اولین بار خوردم هوس کرده بودم ولی درکل اشکال نداره بخوری من بخاطر فشارم نمیخوردم

بخور من از اول بارداریم روزی یدونه میخورم.نخورم هم توان بلند شدن ندارم هم فشارم میفتع.اونو میخورم انرژی میگیرم کارامو میکنم

بخور عزیزم نوش جان

هوس چی ؟😁

سوال های مرتبط

مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تیارا 👼🏻 مامان تیارا 👼🏻 روزهای ابتدایی تولد