به شدت هوس حلوا کردم. ضرر نداره پاشم درست کنم؟

۸ پاسخ

نه بابا جات خالی من هفته پیش حلوای شیر فقط یه بشقاب درست کردم اونم یه نفری خوردیم سیر نشدم ولی باز خوب بود

نه چه ضرری

نه بابا من خیلی خوردم

نه نوش جان

ن من خیلی خوردم😂

نه ضرر نداره منم از اول تا الان ۵ یا۶ بار خوردم

منم خیلی خوردم
الانم هوس کردم 😂

نه بابا من هزار بار خوردم

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی ۱۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌ونهم بارداری