۸ پاسخ

عزیزم هرطور خودت میدونی ولی دکتر دخترم گف کاهو نده بهش نیتراتش بالاس

من تا حالا ندادم فک نکنم بخوره

ای جانم نوش جونتون

عزیزم میتونن مگه الان بخورن!

نوش جونش دختر من ک اصلا همچین بافتی نتونه عوق میزنه خودشم بخاد بخوره کامل میزارع دهنش تیکه تیکه نمیکنه خودم براش ریزش مسکنم بعضی چیزارو ک نتونه

پسر من اصلا نمیتونه کاههو بخوره ریز هم میکنم باز میمونه تو دهنش عوق میزنه

چندتا دندون داره عزیزم؟
بافت کاهو اذیت نیست براش؟

پسر من کاهو یا سبزی میخوره بدش میاد عوق میزنه

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولوم🤭 مامان دنیز کوچولوم🤭 ۲ سالگی
مامان سیده پناه 💜 مامان سیده پناه 💜 ۱ سالگی
مامان جانان 👼🩷 مامان جانان 👼🩷 ۲ سالگی