صددرصد همیشه
بببببببلللللللههههه
اره تو سوپ عدشی میریزم
بله برا استخون هاش عالیه
اره زیاد ... هم قلم هم پای مرغ همیشه توخورشتا و دمپختا میریزم براش
من هم پامرغو توی سوپ میریزم هم آبگوشت پا مرغ درست میکنم گوشتشو هم میدم همراه با تیلیت آبش
بله میدم
والا امشب خونه خواهر شوهرم بودم درست کرده بود آبش دادم
خودمم قبلاً عصاره اش میریختم توی سوپش
بله خیلی مقویه عصاری قلم هم میدم
خیر
من نمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.