سلام به بچه هاتون عصاره پای مرغ میدین؟

۱۰ پاسخ

صددرصد همیشه

بببببببلللللللههههه

اره تو سوپ عدشی میریزم

بله برا استخون هاش عالیه

اره زیاد ... هم قلم هم پای مرغ همیشه تو‌خورشتا و دمپختا میریزم براش

من هم پامرغو توی سوپ میریزم هم آبگوشت پا مرغ درست میکنم گوشتشو هم میدم همراه با تیلیت آبش

بله میدم

والا امشب خونه خواهر شوهرم بودم درست کرده بود آبش دادم
خودمم قبلاً عصاره اش میریختم توی سوپش

بله خیلی مقویه عصاری قلم هم میدم

خیر
من نمیدم

سوال های مرتبط

مامان پادشاه قلبم مامان پادشاه قلبم ۲ سالگی
مامان گندم🌾🫀 مامان گندم🌾🫀 ۱ سالگی
مامان حلما فرفری مامان حلما فرفری ۱۶ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۴ ماهگی