علائم رفلاکس چیه مامانا

۴ پاسخ

من شربت پروکید بهش می دهم دکترش داد چون کو لیک داشت

بعد هر دفعه شیر خوردن حجم زیادی رو بالا می یاره. استفراغ ها ش خوبی بدی می دهد در روز همه ش بچه م اینجور تا شب ۸ دست لباس عو ض می کنم

بالا آوردن خس خس سینه شیر نخوردن موقع شیر خوردن خودش قوس میده

کم شیر خوردن و بالا آوردن شیر

سوال های مرتبط

مامان آریا😍💙 مامان آریا😍💙 ۱۵ ماهگی
مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۳ ماهگی
مامان روژین مامان روژین ۱۰ ماهگی
مامان NAFAS مامان NAFAS ۶ ماهگی
مامان هیراد 👼 مامان هیراد 👼 ۴ ماهگی
مامان نبات مامان نبات ۱۵ ماهگی
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان رهام و روشا مامان رهام و روشا ۸ ماهگی