علایم رفلاکس چیه مامانا

۳ پاسخ

انگار دارن ادامس میجوه،یه چیزی میاد تا گلوش مزه مزه میکنه.کج خلقی.بی قراری.خواب سبک .که یک دفعه با گریه وجیغ بیدارمیشه.ولع شیر خوردن.قوس دادن به خودش.البته بچه من هم رفلاکس داره هم کولیک واینا رو داره.

خس خس و صدای گرفته

رفلاکس پنهان؟

سوال های مرتبط

مامان ماهان🌙لنا⭐️ مامان ماهان🌙لنا⭐️ ۱۰ ماهگی
مامان آریا😍💙 مامان آریا😍💙 ۱۵ ماهگی
مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۳ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۸ ماهگی
مامان روژین مامان روژین ۱۰ ماهگی
مامان NAFAS مامان NAFAS ۶ ماهگی
مامان نبات مامان نبات ۱۵ ماهگی
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان رهام و روشا مامان رهام و روشا ۸ ماهگی