۴ پاسخ

علایمش چیه؟تب نداره؟

پلارژین چی؟

برای ۱۰ کیلو
هر ۱۲ ساعت ۲ سی سی

۱ونیم

سوال های مرتبط

مامان آلبالوها🍒 مامان آلبالوها🍒 ۳ سالگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان 👶🏻میکائیل 💑 مامان 👶🏻میکائیل 💑 ۱ سالگی