درد زیر شکمی دارم طبیعیه؟گاهی هس .ولی تیز .میترسمم🥺🥺

۴ پاسخ

انشالله چیزی نیس خواهری خدا داده انشالله خودشم مواظبشه

نگران نباش استراحت کن انشاالله دردت اروم میشه
اینا طبیعیه✨

اگر با استراحت خوب میشه طبیعیه

طبیعیه اگه همراه با تب یا خونریزی نیس و گهگاهه

سوال های مرتبط

مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری