۲ پاسخ

ن بابا اشکال نداره. فقط شاید یکم نفخ داشته باشی. آب‌جوش نبات بخور یکم

دیگ بچت تو سنی نیست ک خیلی حساس باشه دیگ باید همه چی بخوری عادت کنه

سوال های مرتبط

مامان ویهان👶🏻💙 مامان ویهان👶🏻💙 ۱ سالگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی