۲ پاسخ

من پنج سال داشتم خیلی خوب بود دیگه نیاز به جلوگیری نبود راحت بودم بعد هم که خواستم اقدام کنم در آوردم ولی تا ده سال جواب میده واقعا خوبه

اره من زایمان قبلیم گذاشتم خوب بودمشگلی نداشتم

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۱۰ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱۴ ماهگی
مامان هلیا 🌞 مامان هلیا 🌞 ۸ ماهگی