خانما آی یو دی چطور گذاشته میشه کسی تجربه داره؟؟

۲ پاسخ

ببین اگه گزاشتی من از نتیجش ازت مبپرسم
منم قصدشو دارم ۲ ماهگیم

معاینه رفتی ؟همون جوری میزارن

سوال های مرتبط