خانوما مولتی ویتامین کی بخوریم بهتره؟

۱۳ پاسخ

هرکس یه چیز میگه 😂

من دکترم بهم گفت بعد از ناهارم بخورم

من بعدازنهارمیخورم

همراه با ناهار

باید یا قبل ناهار بخوری گه قبل بخوری اشتهات وا میکنه
یا بعدی که ناهار تموم شد

دکتر ب من گفت بعد از نهار

بعد نهار بخور چون شب خوابتو میگیره هم برای حالت تهوع خوبه تو روز کمتر میشه من بعد نهار میخورم

و منی ک هنوز شروع نکردم یاخدا🥲

بعدصبحانه

من هرساعتی ک ناهار بخورم بعدش مولتی میخورم بعدشامم ویتامین دی

صبح بخور دیگه بهداشت هم گفت صبح بخور

بعد صبحونه

آلارم گوشیم رو ساعت ۲ ظهر گذاشتم ک بخورم

سوال های مرتبط

مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان Baby مامان Baby هفته بیست‌وهشتم بارداری