۸ پاسخ

یک روز درمیون خوبه و چیزای تقویت کننده بخوره
چون اسپرم کهنه کیفیتش میاد پایین

سعی کن یه روز درمیون باشه
اسپرم بیشتر از دو روز نمونه
اینطوری کیفیتش بهتره و تازه تره

نه به درد بارداری نمیخوره

سه ماه پیش تایپیک زده الان اومده😐گهواره گهواره ننگ به نیرنگ تو

نه اصلا خوب نیست
باید ی. روز در میان باشه
و دکترم میگ بیشتر از سه روز هم اسپرم حالت پیر میشه و بی کیفیت

بهتره یه روز درمیون باشه

۴ روز پشت سر هم فکر نکنم ... البته بستگی ب مرد هم داره ... شما همیشه ی روز در میون رابطه داشته باش

یک روز درمیون هم اکیه

سوال های مرتبط

مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ودوم بارداری