خانم ها آیا برای ایوای تعیین جنسیت لازمه آیا جواب میده؟؟

۳ پاسخ

نه پول هدر دادنه من ۳ بهر انجام دادم منفی شد اگه می تونی مراکز دولتی ivfکن

انجام میدن اما درصد مثبت شدنش کلاااا ک بچخ بشه میاد پایین
چرا؟
چون تعداد اسپرم ها کمتر میشه
اما اگر بگیره درصد مثبت شدنش مثلا دختر بشه ۶۰ درصده
صد درصد نیس

فکر کنم فقط آی وی اف میتونی تعیین جنسیت کنی

سوال های مرتبط