۱ پاسخ

من داشتم ب خاطرش اکو هم رفتم البته چون من ی مشکل کوچیک قلبی هم داشتم ب خاطر همین دکتر اکو نوشت خداروشکر برا من مشکلی نبود دکتر گفت اگه دیدی اذیت میشی پراپرونولول بخور حالا
دکتر ب من گفت ضربان قلب تو بارداری تا ۱۲۰ هم طبیعیه 🙄

سوال های مرتبط

مامان آیکان و هاکان مامان آیکان و هاکان روزهای ابتدایی تولد