سون انتی با بیمه چقدره؟؟؟؟؟؟ازمایشش پرسیدم ۷۰۰ایناهست

۱۶ پاسخ

سونو با بیمه من پرسیدم میخوام برم ۷۰۰ گفت هر قلو

عزیزم سونو ان تی کلا ازاده به بیمه ربطی نداره سونوش میشه یک تومن ازمایششم من رفتم یک تومن چفتش دوتومن

من 1900 دادم بجز ازمایش

من سنو 1300 رفتم با بیمه آزمایش هم 1150 رفتم با بیمه

با بیمه تامین اجتماعی 1900سنو انتی
ازمایشم خصوصی رفتم 1300یزد

من سونو بابت هر قل ۱۵۰۰ دادم

سونو ۱۲۰۰ آزمایش ۱۱۰۰ با تامین اجتماعی

ازاد بود ۱۵۰۰

من ازمایشم ۱۱۰۰

به من گفتن سونو یک و ششصد ازمایش یک و چهارصد

والا من که آزاد رفتم . با اینکه بیمه تکمیلی داشتم. مدارک زدم داخل سایت بیمه تکمیلی پرداخت نکردن .

منم فردا آنتی انشاالله که برای همه و برای من سالم باشه
جوابش اطلاع بده

من سونو ۱۲۰۰ ازمایشم ۵۰۰ رفتم آزاد

من که رفتم بدون بیمه ۱۳۰۰شد باید جایی بری که بیمه قبول کنه چون بعضی مطب ها بیمه قبول نمیکنن
آزمایشش هم تقریبا ۲۵۰۰شد

سونو با بیمه حدود ۷۰۰ آزمایش هم ۲میلیون

سونو کلا آزاده . ۲۸۸۰ شیراز

سوال های مرتبط

مامان نور چشمم🌱 مامان نور چشمم🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بَشه🐣🥹 مامان بَشه🐣🥹 هفته یازدهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری